1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

triacastelaGaliza - Diário Liberdade - Dia 22 de agosto haverá touradas na vila de Triacastela, de se cumprirem as intençons da Cámara Municipal.


Ontem houvo pleno e a presença da oposiçom às touradas deixou-se notar. Do movimento social galego, entidades como o Mádia Leva! de Lugo explica que "continuaremos a trabalhar pola desapariçom definitiva das touradas", e avisam de futuras convocatórias contra a selvagem prática que alguns dirigentes da ultradireita, como a autarca de Triacastela Olga Iglesias Fontal, tentam importar da vizinha espanha, apesar de um maciço rejeitamento entre a sociedade galega.

Para além das mobilizaçons, há outras iniciativas em andamento

Umha coleta de assinaturas tenta juntar 7.500 - vam quase 7.000 neste momento -, e chama-se a escrever para a Presidenta da Cámara Municipal para exigir a suspensom das touradas.

A pequena vila já soma também os primeiros membros da rede de negócios contra as touradas, que exibirám um colante à porta com a frase 'Este negócio nom apoia as touradas'.

Expulsa da Corunha e provavelmente também de Ponte Vedra, onde o movimento anti-touradas ainda aperta para garantir o triunfo do senso comum, a minoria ultra em favor da tortura animal tenta agora por todos os meios sobreviver em núcleos de menor tamanho, nomeadamente Triacastela e Sárria.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.