1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartaz 2015 BRGaliza - Diário Liberdade - A sábado 20 de junho toda a vizinhança está convocada para sair às 19:30 das alamedas de Marim e Ponte Vedra para expulsar a ENCE das suas vidas.


"Logo de 50 anos de destruiçom e desfeita ambiental, ENCE oferece-nos o paraíso em troca da permanência em Louriçám para além de 2018" - explicam da Associaçom Pola Defesa da Ria (APDR), organizadora da mobilizaçom. Milhares de empregos, eliminaçom de cheiros e incómodos, devoluçom da água ao Leres, pagamento de impostos em Ponte Vedra, fim da brutal e extrema poluiçom da Ria... som só algumhas das promessas que, embora podam parecer mínimos que deveriam ser de obrigado cumprimento, ENCE fai só agora.

Com razom, da pontevedresa APDR perguntam-se "quem vai acreditar nestas promessas quando levam fazendo todo o contrário ao longo da sua história na Ria? porque nom figêrom até agora?" e dam umha resposta, tam simples quanto lógica: "Simplesmente porque nom vam fazer nunca!". Por isso, para a APDR há razons avondo para assistir a passeata de dia 20 de junho, nom só ambientais (num sentido muito abrangente, da poluiçom de águas e ar até à eucaliptizaçom e as fumigaçons desse inflamável monocultivo), mas também sócio-económicas (destruiçom de recursos, e portanto de empregos, em pesca, turismo, monte e marisco).

Precisamente, é através dalgumhas dessas razons que as duas plantas que a ENCE possui na Galiza (a de Ponte Vedra e a de Návia) estendem o seu impacto a todo o país, com a expressom mais visível, provavelmente, na plaga do eucalipto.

Por isso, sábado 20 de junho toda a vizinhança está convocada para sair às 19:30 das alamedas de Marim e Ponte Vedra para expulsar a ENCE das suas vidas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.