1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

CARTAZ CERVEXA BAIXAGaliza - Coletivo Terra - O próximo  domingo 31  de maio, discorrerá no Terra de Pontedeume un obradoiro de cervexa impartido por Elias Sixto e Miguel Soto.


Estos compañeiros de San Sadurniño comezaron a elaborar cervexa mercando un kit básico cos ingredentes xa listos para botar na pota. Porén, a medida que foron collendo experiencia, atreveronse con combinacións de lúpulos, cebadas, temperaturas e tempos de fermentación ata acadar un produto co que gañaron  o 1º premio en cervexas de estilo xermano e 3º absoluto no "III Concurso de El jardín del Lúpulo" 2015, 1º premio do concurso de cervexeros caseiros no "Asturies beer festival 2014" e o 3º premio de cervexas de estilo xermano no "II Concurso do blogue "El jardín del lúpulo".

O obradoiro dará comezo ás 16.00 hr, e durante catro horas aprenderase, cunhas sinxelas ferramentas, a facer cervexa a partir de malta, lúpulo e auga.

Elias e Miguel tamén aprenderán un pouco mais sobre os distintos tipos de cervexa e das suas caraterísticas principais así como unha chea de anécdotas deste mundo.

O obradoiro ten un prezo de inscrición de 5 euros.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.