1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

050316 terrGaliza - O gajeiro na gavea - Nom é brincadeira.


 

Recolho esta informaçom dum falsimédio vigués, onde relata-se como primeiro um vigilante privado e depois a polícia democrática espanhola abusam dos seus privilégios de matons para ejercer de juiz e parte e tomar-se a Lei Mordaça ao seu antolho:

José, um home que ronda os 50 anos, com 35 de antiguidade como sócio abonado, foi expulso ontem de Balaídos, justo ao início do encontro entre Celta e Villarreal. O seu pecado foi enarbolar umha velha bufanda de Celtarras. Um empregado de “in”seguridade considerou dita ensenha como um “ato de exaltaçom do terrorismo” e exigiu-lhe que lha entregara porque “está proibida”.
S7Oc8Zc A bufanda (ver foto) tem o nome de Celtarras, o escudo do clube e umha jarra de cerveja. Todo em branco e distintos tonos de azul. Em letras pequenas, “sempre Celta” e “borrachos e orgullosos”. Desenho antigo. É umha bufanda dos anos oitenta.

José nom entrega a prenda. Indica que nom está a cometer nenhum delito. Assegura que só lha entregará a algum membro da Polícia Nacional.

O vigiante colhe a José dum braço e o ambiente encrespa-se. Outros espectadores intentam defender a José. O vigilante fai ademám de sacar sua porra. Acudem outros empregados de “in”seguridade. Durante a liorta umha pessoa cae.

Acudem entom polícias e levam-se a José empregando maneiras que éste critica e é expulsado do estádio.

Viva a sua democracia!!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.