1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

140216 ficGaliza - Ogajeironagavea - Ontem mesmo baixei da minha gávea e estivem presente na concentraçom de apoio aos dois titeriteiros detidos em Madrid, feito do que já dim a minha opiniom na primeira entrada deste meu blog.


Tivem reencontro com bastante gente que havia tempo nom mirava participar em protestos na rua e tamém com as incondicionais da solidariedade, o que deu para formar um grupo jeitoso de gente que ainda estamos alucinando com a movida das detençons e da posta em liberdade provisória, só horas prévias ao protesto, mantendo-lhes todos os cargos e com a incrível obriga de se apresentar todos os dias nos julgados !!

Com a gente com quem falei, coincidimos em que os tempos estám fodidos para a luta, e que as carmenas, bescansas e demais podemistas salvapátrias (espanhola por suposto) estám participando da criminalizaçom do anarquismo. E que, sem dúvida, o ridículo que estavam fazendo o fiscal e o juíz, que ja criaram alarma na imprensa internacional foi o detonante para que sairam livres mesmo com os parabéns de quem os criminalizaram, ponto no que coincidiram a Carmena e mesmo a Esperanza.

  Tamém foi sinificativa, por parte de colegas titeriteiras, a defessa do direito a representar qualquer obra e mesmo tenho que destacar como boíssimo o manifesto da Asociaçom Cultural “Morreu o Demo” para recuperaçom do títere tradicional (lêr acá) e que foi lido depois do “oficial” da convocante CNT (ao que, na verdade, nom prestei ouvidos).

E assim tras a leitura dos comunicados e os berros dumhas quantas consignas em solidariedade com os dois moços represaliados, entre as que destacou a desafortunada “nom som terroristas, som titeriteiros”, que semelha buscar umha escusa para que o que transmitirom os detidos na obra de marras tenha aceptaçom social; como assumindo que nesta sociedade é necessário ter a qualidade de “artista” para atrever-se a denunciar as verdades deste sistema repressivo e policial.

Mas nada novo baixo o sol das convocantes que, ante a possibilidade de aprovietar a indignaçom das assitentes e sair em manifestaçom polas ruas da cidade para fazer mais vissível o nosso descontente, declinarom tal possibilidade com o argumento “legalista” de que o permiso era só para umha concentraçom.

Triste é que um sindicato que se di anarquista solicite via legal permiso para fazer um protesto ao mesmo governo que encarcelou injustamente a um dos seus filiados e seu compa; o mesminho governo (agora em funçons) que ainda mantém nos seus cárceres a 3 anarquistas sem ter sido julgados (Mónica, Francisco e “Nahuel”) e que aprovou as leis mais represivas e injustas desde o franquismo; mas mais triste é que a CNT renúncie a toma-las ruas vendo que os ánimos clamavam a e-lo. Mais, como já digem, nada novo baixo o sol, ou baixo a chuva para ser mais preciso.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.