1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

12122395 1516053622051728 5890626875529526871 nGaliza - Diário Liberdade - Osorio e Garaboa sofrem penas de prisom e a pena adicional da dispersom - classificada polas cortes europeias como tratamento desumano, apesar do qual o Reino de Espanha continua a aplicá-la.


Foto do CScPPP - Cartaz em solidariedade com Arantza Díaz

O Comité de Solidariedade cos Presos e Presas Políticos (CScPPP) da Corunha fijo públicas duas cartas, umha da presa Maria Osorio e a outra de David Garaboa, dirigidas à histórica comunista Pepita Seoane. Em ambos os casos, celebram a recente libertaçom de Arantza Díaz, que apesar de estar gravemente doente era retida em péssimas condiçons nas cadeias espanholas até que as campanhas solidárias conseguirom impor os seus direitos. Osorio e Garaboa sofrem penas de prisom e a pena adicional da dispersom - classificada polas cortes europeias como tratamento desumano, apesar do qual o Reino de Espanha continua a aplicá-la às presas e presos com militáncia política. A seguir, reproduzimos as cartas publicadas polo CScPPP

Carta de Maria Osorio

Ola Pepita!!!

Que tal todo pola Corunha?

Por aquí turrando co frío ainda que melhor que o ano passado. Recentemente enterei-me da posta en liberdade de Arantza, coa que coincidín brevemente en Ávila no 2012. Alegro-me moito e, se podes, manda-lhe saúdos, ánimos e apertas da minha parte.

Nom tenho muitas novidades, já sabes como vai isto, deporte, estudos, manualidades e boa conversa, quando a hai. Eu e o companheiro ainda estamos esperando a que se faga efectivo e o auto do julgado para ter o vis. Levamos case dous anos sem nos a ver.

Como bem dis, esperemos que o 2016 venha carregado de liberdade e sáude para todos.

Muitos sáudos para a gente do Comité da Corunha e apertas para ti.

Mansilla de las Mulas 3-1-2016

Carta de David Garaboa

Querida Pepita, queridas compañeiras e compañeiros solidarios da Coruña. Arantza e maís eu tiñamos previsto felicitarvos o aninovo xuntos, porén….Arantza Liberdade!!! É unha gran victoria do movemento de Solidariedade. E agora, a pola Amnistía!

Por un 2016 carregado de Sáude e de Resistencia!!!

Moitos bicos e apertas cheos de forza e agarimo para todos nós. Venceremos!!!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.