1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

220116gravGaliza - Agora Galiza - A ofensiva capitalista em curso contra os direitos e as conquistas da imensa maioria da populaçom que conformamos o povo trabalhador galego tem sido acompanhada por permanentes cortes e restriçons de direitos e liberdades.


O atual regime espanhol emanado do pacto da Transiçom tem aprovado nos últimos anos um conjunto de medidas legislativas tendentes para melhorar o aparelho repressivo visando esmagar a luita nacional, operária e popular.

Contínuas reformas do Código Penal, a “Lei Mordaça”, a “Lei de Segurança Nacional”, a de “Enjuiçamento Criminal” e o pacote de medidas de exceçom sob a justificaçom do “Pacto Antiyihadista”, som parte de umha mesma estratégia: tam só procuram restringir liberdades básicas e dar mais poderes ao aparelho repressivo.

Simultaneamente aos cortes nos orçamentos da educaçom, da sanidade, dos serviços e prestaçons sociais, em subsídios aos setores mais desfavorecidos, os governos do PSOE e do PP tenhem disparado o incrementado das despesas em material e recursos dos corpos repressivos: Guarda Civil, forças policiais, sistema penitenciário e judicial.

A burguesia sabe perfeitamente que a única forma de transformar o sistema é a luita organizada e unitária do povo empregando a rua como espaço prioritário. Eis polo que se prepara constantemente para esmagar as legítimas reclamaçons populares.

Também sabe que frente à inofensiva retórica da esquerda espanhola, comprometida com a lógica institucional da falsa “normalidade democrática”, som basicamente as organizaçons independentistas e anticapitalistas as únicas forças políticas genuinamente revolucionárias.

Eis a razom porque estám permanentemente submetidas à estrategia criminalizadora e intoxicadora dos seus meios de (des)informaçom, à vigilância, seguimento e controlo polo seu aparelho repressivo e polo que som golpeadas mediante toda forma de repressom: multas administrativas, detençons, sançons penais e mesmo ilegalizaçom.

Agora Galiza manifesta mais umha vez a sua solidariedade com @s 9 militantes de Causa Galiza detid@s a 30 de outubro de 2015 numha operaçom repressiva desenvolvida pola Guarda Civil seguindo umha decisom do tribunal de exceçom denominado “Audiência Nacional”.

A “Operaçom Jaro” tinha umha clara finalidade política e mediática: desviar a atençom perante o malestar social gerado polas políticas de austeridade e corrupçom do governo bandido que ocupa o palácio da Moncloa e a sua franquia de Sam Caetano, e perante a firme decisom do povo catalám de avançar face a sua independência nacional.

Agora Galiza manifesta a nossa oposiçom à ilegalizaçom de Causa Galiza, exigimos a anulaçom da causa contra estes 9 independentistas, solicitamos a derogaçom de todas as leis de exceçom aprovadas polos governos do PSOE e do PP, e a liberdade do conjunto d@s pres@s independentistas galeg@s.

Perante o processo de fascistizaçom sobre o que transita o regime postfranquista só a luita nacional, operária e popular impossibilitará a nossa derrota como naçom, povo e classe.

Stop repressom espanhola!

Liberdade independentistas!

A luita é o único caminho!

Viva Galiza ceive, socialista e feminista!

Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 24 de janeiro de 2016


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.