1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

marcha 22 01 16Galiza - Gomes Gaioso - Antes de que no domingo haja umha cita solidária com a Galiza rebelde na capital, dous dias antes, na sexta-feira 22, haverá umha iniciativa local na Corunha.


Várias entidades agrupadas na Plataforma contra a Repressom da Corunhaconvocam às 20h, desde a Praça de Ourense, umha marcha para denunciar a perseguiçom de vári@s ativistas. A dia de hoje, ativistas contra os desafiuzamentos, participantes em convocatórias populares como a resposta ao congresso empresarial em Palexco, siareir@s do Deportivo da Corunha, ativistas sindicais e juvenis, encontram-se encausad@s ou condenad@s.

Distintas administraçons tenhem condenado sistematicamente aquelas pessoas "que dam exemplo dumha Corunha resistente e combativa", dim do CS Gomes Gaioso, da Corunha. A própria aprovaçom da Lei Mordaça polo governo saínte de Rajói em Madrid tem agudizado as contradiçons entre poder popular e poder vigente.

"Para que isto nom aconteça impunemente. Para que o povo mostre que sabe reagir unido frente ao assédio policial e judicial. Saiamos às ruas. Que nom nos calem. Solidariedade por e para tod@s" - frisam.

PRAÇA DE OURENSE. SEXTA-FEIRA (VENRES) 22. 20 HORAS


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.