1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

140116 ccalvoGaliza - Diário Liberdade - Tal como diversos meios avançárom no passado mês de dezembro, o Supremo Tribuntal espanhol resolveu absolver Carlos Calvo Varela, anulando a condena por “posse de explosivos”.


A condena a 7 anos foi imposta pola Audiência Nacional espanhola no passado mês de abril de 2015, o que supujo, segundo a resoluçom atual, umha reiteraçom do julgamento já anterior dos mesmos factos em dezembro de 2014.

Na altura, o mesmo Supremo Tribunal tinha-o condenado a 7 anos de prisom (reduzindo os 12 iniciais) por alegada “colaboraçom com bando armado”, em relaçom com a tal posse de explosivos.

Os factos julgados remontam ao ano 2011 e a acusaçom dirigiu-se a Carlos Calvo por supostamente pretender entregar esses explosivos a “Resistência Galega”, entrega que nunca se produziu.

Así, o Tribunal Supremo "absolve Carlos Calvo ao lemnrar que o 23 de decembro de 2014 o propio Supremo o condenou a 7 anos de cadea por colaboración con banda armada na súa modalidade de tenza de explosivos".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.