1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

011215 demoenveGaliza - Ceivar - O Observatorio para a Defensa dos Direitos e Liberdades, EsCULcA, publicou nestes dias un recopilatório de centos de situaçons político-sociais que implicárom vulneraçom de direitos civis e políticos nos espaços públicos durante o periodo 2010-2014.


A grande parte do relatório recolhe testemunhos destas vulneraçons durante manifestaçons, concentraçons, reuniom, participaçom política, expressom, direitos às greves etc. Para EsCULca é surpreendente a ingente quantidade de atos policiais arbitrários e do que definem como “clara desviaçom de poder”. Do mesmo jeito apontam que os dados que se recolhérom somentes é umha parte da realidade galega já que a opacidade das fontes oficiais e mediáticas assim como das pessoas que nom chegam a denunciar estes abusos.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR animamos-vos a ler inteiro o documento no seguinte enlace.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.