1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

nomasGaliza - Agora Galiza - A operaçom mediático-policial contra Causa Galiza forma parte de um plano mais vasto visado em criminalizar o conjunto da luita das forças independentistas e nacionalistas galegas.


O projeto assimilacionista espanhol procura uniformizar a toda custa esta cárcere de povos denominada Espanha, liquidando políticamente as organizaçons de libertaçom nacional.

Mais alá da retórica oportunista e populista, no atual quadro da multricrise estrutural que padece a segunda restauraçom bourbónica as únicas forças realmente ruturistas som as de libertaçom nacional.

Embora o processo independentista catalá é a dia de hoje o elo fraco da cadeia de dominaçom do capitalismo espanhol, extirpar da Galiza o movimento soberanista segue sendo umha das prioridades nos planos estratégicos do bloco oligárquico herdeiro do franquismo que segue governando Espanha.

A citaçom para declararem na “Audiência Nacional” dous destacados dirigentes do BNG como “testemunhas” no processo 120/2015 que ilegalizou de facto Causa Galiza obedece a esta lógica.

Convocar uns dias antes das eleiçons de 20 de dezembro a Xavier Vence e a Bieito Lobeira no novo Tribunal de Ordem Público nom é umha casualidade.

Espanha pretende danar eleitoralmente NÓS-Candidatura Galega, coaligaçom liderada polo BNG.

Esta situaçom exige umha profunda reflexom no seio do nacionalismo galego respeito à caraterizaçom do regime espanhol e portanto umha mudança de rumo na orientaçom da luita para avançarmos face umha Galiza livre sem exploraçom.

A auto-organizaçom, unidade e a mobilizaçom permanente do nosso povo som os eixos básicos dumha estratégica política para conquistarmos a República Galega. Os processos eleitorais som mecanismos auxiliares que devem ser utilizados em funçom das conjunturas e sempre que garantam serem úteis para a acumulaçom de forças.

Agora Galiza transmite a sua solidariedade com o BNG e reitera a sua solidariedade com Causa Galiza, força política legal submetida a umha rusga repressiva para deixá-la fora de jogo.

Agora Galiza condena a utilizaçom claramente política das instancias judiciais espanholas para perjudicar mediante a intoxicaçom e a criminalizaçom os instrumentos defensivos do povo trabalhador e da Naçom galega.

Cada dia que passa, cada movimento que Espanha realiza contra a Galiza, exige a unidade das forças políticas e sociais galegas num Pólo Patriótico rupturista, como primeiro passo para a recomposiçom integral do espaço da esquerda nacionalista e independentista.

Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 26 de novembro de 2015


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.