1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

121115 marchaGaliza - Que voltem - Por décimo ano consecutivo, em Que Voltem para a Casa! ponhémo-nos em Marcha polos direitos d@s pres@s independentistas galeg@s.


Derrubar os seus muros e traze-l@s para a casa; esse é o objectivo da marcha solidária que nos achega cada ano às nossas amigas e familiares, afastadas a centos de quilómetros dos seus fogares, da súa terra. Derrubar os muros de incomunicaçom que tentam imponher-nos, derrubar o seu ódio, a súa inumanidade, a súa crueldade... com a nossa solidariedade, a nossa cercania, e também com os nossos berros.

Queremos que saibam que estamos aqui, que nom fraquejamos na nossa luita; queremos que nos escutem, bem alto e claro, que nom vamos parar até traze-l@s de volta para a casa!!

A X Marcha às Cadeias terá lugar o próximo 16 de Janeiro de 2016. Nos próximos dias partilharemos horários e itinerários e, coma sempre, algumha recomendaçom básica para facilitar a viagem.

Também vos informaremos dos pontos de venda dos bonos solidários e dos actos previstos para a Caravana da Liberdade, que nos ajudará a auto-financiar esta Décima Marcha para que, como cada ano, a assistência seja de balde.

Permanecei atent@s, e ide aquecendo motores...

Vamos derrubar os seus muros! Vamos traze-l@s de volta para a Casa!!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.