1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Foto do Diário Liberdade Julgamento contra o independentismoGaliza - Diário Liberdade - "Mais umha vez podemos dizer isto, com a cabeça bem alta e o coraçom cheio de orgulho!", dizem da plataforma Que Voltem para a Casa (QVPC).


Foto do Diário Liberdade - Um momento do julgamento que agora será levado ao TEDH

A 11 de julho, QVPC pujo em andamento umha campanha de angariaçom de fundos que tencionava levar ao Tribunal Europeu dos Direitos Humanos (TEDH) em Estrasburgo o escandaloso julgamento a quatro independentistas na Audiencia Nacional espanhola em julho de 2013, e que deu com as quatro pessoas argüidas na prisom, logo de um processo cheio de polémica.

A plataforma conseguiu no início de setembro o seu objetivo económico (6.000 euros) que permitirá completar a primeira fase no Tribunal de Estrasburgo, logo de ter apresentado a demanda já em maio deste ano. A quantidade foi conseguida através de doaçons particulares.

Agora, poderá avançar-se com um processo baseado em sentenças previamente emitidas polo TEDH (quem já condenou o Reino da Espanha por vulneraçons de Direitos Humanos no ámbito carcerário), e especificamente em dous princípios que poderiam ter sido violados durante o julgamento das quatro pessoas agora na cadeia: a violaçom do direito a um julgamento justo e com todas as garantia e a vulneraçom ao direito de presunçom de inocência.

"Nom temos palavras para agradecer o vosso esforço e a vossa implicaçom nesta luita… sem vós todo isto seria impossível… obrigadas por fazer parte deste projecto", diz no seu comunicado QVPC. A campanha nom fica por cá e da plataforma indicam que continuarám à frente.

Primeira fase

A instruçom em Estrasburgo divide-se em duas fases:

A primeira é relativa à admissom e corresponde à Comissom. Nessa fase se há um exame inicial sobre o cumprimento dos requerimentos de admisibilidade. Essa fase é a que a bem sucedida campanha conseguiu financiar.

A segunda, umha vez admitida pola Comissom, é a de processamento e deliberaçom polo TEDH, e pode demorar a chegar entre dous e três anos desde a admissom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.