1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

images stories ceivar askapena brigadak 2015 kartela 173x350Galiza - Ceivar - No dia 14 chegava à Galiza umha brigada organizada pola organizaçom internacionalista basca Askapena e na que o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR atua como afitriom.


Como em todas as brigadas que realiza o coletivo basco no exterior, a sua missom será conhecer a realidade da Galiza e para isso já tenhem concertadas reunions com diferentes partidos políticos, associaçons ecologistas e feministas, defensoras/es de Direitos Humanos, sindicatos, organizaçons juvenis e um longo etcétera. Nesses encontros visitarám umha boa parte na nossa geografia na que, além das entrevistas, também participarám em atividades em centros sociais e por suposto na VIII ediçom da Cadeia Humana pola Liberdade das/os Presas/os Independentistas e nos atos do Dia da Pátria.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR mostram o seu orgulho do interese que o nosso País e as bandeiras de dignidade que erguem as/os galegas/os estám despertando noutros países. Nos últimos tempos Askapena já participou em numerosas campanhas de solidariedade com o Povo Galego entre as que se podem salientar adicar o 17 de Abril, Dia Internacional das/os Presas/os Políticas/os, do ano passado às/aos presas/os independentistas galegas/os ou participar ativamente enviando solidariedade na última ediçom da Marcha as Cadeias.

Ademais de reforçar os laços solidários, Ceivar considera que esta é umha excelente oportunidade "para partilhar as luitas em comum que mantemos com outros Povos do mundo" e é por isso que convidam a participar nos atos que já há programados assim como em encontros informais.

Em Ourense o encontro associativo Galiza-Euskal Herria foi ontem (15 de julho) na Praça do Pelourinho

Vigo: Ceia-convívio no C.S. A Revolta do Berbés (dia 17 de Julho às 21h)

Lugo: Palestra sobre a situaçom em Euskal Herria e o movimento internacionalista no C.S Mádia Leva!  (dia 19 de Julho às 19h)

Burela: Palestra sobre a situaçom em Euskal Herria e o movimento internacionalista no C.S. Xebra (dia 20 de Julho às 20h30)


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.