1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

170615 manual segurana 2015Galiza - Ceivar - Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR hoje apresentamos um novo manual  de segurança para ativistas.


Trata-se dum breve mas completo resumo de condutas que há que respeitar para continuar mantendo a privacidade nas nossas atividades políticas ou mesmamente de índole pessoal.

Nas 16 páginas abordam-se temas que estám muito relacionados com a nossa vida cotiá, desde os mecanismos de controlo por parte do Estado mediante asFuerzas de Seguridad del Estado  (FSE) até os intentos de infiltraçom. Igualmente contém as atuaçons que as/os ativistas ham de ter perante umha detençom, os teus direitos e algumhas recomendaçons básicas.

Aginha os manuais também estarám em versom impressa nas ruas mas também podes contribuir difundindo o mesmo no teu círculo de amizades, família ou de militáncia. Aguardamos que vos seja de utilidade e que contribua a continuar formando a galegas/os conscientes.

Podedes descarrega-lo em: http://www.ceivar.org/nova/images/stories/ceivar/documentos/manual_seguranca_ativistas.pdf

E também estará na parte direita do nosso web de forma permanente.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.