1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

CARTAZ represion estudantilGaliza - Diário Liberdade - Segundo o CSRP a vítima foi identificada sem razom, deitada no chao, recebeu golpes e foi pisada, com escordaduras e fissuras ósseas como consequência.


O Comité de Solidariedade com as Represaliadas Políticas (CSRP) iniciou umha campanha de denúncia de agressons que terám acontecido do dia dous de junho no campus universitário da capital galega.

A seguir, reproduzimos a assustadora denúncia do CSRP:

Na tarde de (...) dois de junho, foi agredida no conhecido como beco de direito a companheira R., após ela ser requerida para uma identificaçom sem que houvesse nenhum facto motivante do mesmo. Diante disso R. solicitou a identificaçom dos dois polícias à paisana que a estavam a parar, os quais responderam batendo na jovem, acabando por deitá-a no chao, onde logo lhe pisariam uma mao.

Logo de protagonizar esta brutal agressom totalmente própria de uma ditadura os polícias abandonaram o lugar sem mais dilaçom. O saldo da agressom foi uma escordadura no pulso e pequenas roturas na mao.

Do CSRP transmitimos o nosso apoio a agredida e tal como já vimos fazendo chamamos a denunciar esta agressom e a constante repressom que vive nos campus o estudantado reivindicativo. Fazendo a polícia em cumplicidade com o reitor Vianho da USC um estado policial ante calquer mobilizaçom, agredindo os estudandotes que protestam contra os ataques do governo à educaçom pública.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.