1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

path3608 1Galiza - Diário Liberdade - Começam hoje e amanhá tenhem a maior parte das atividades. Decorrem na cidade de Ponte Vedra e na próxima localidade da Lama.


Na tarde da sexta-feira, haverá  na Casa Azul (rua Sor Luzia, 2-3) um debate-palestra com Fran Buey por volta do negócio das prisons, em que se analisará a 'corrente de valor' baseada em todos os pontos entre a exploraçom laboral e a privatizaçom das próprias prisons. Será às 18:00 h, duas horas antes de mais umha palestra debate sobre mulheres e prisom, com Lola Ferreiro.

No sábado, a programaçom das Jornadas Anticarcerárias ocuparám o dia inteiro, em duas localizaçons diferentes. Na Lamacomeçar-se-á polas 11:00 com a Marcha à Cadeia dessa localidade, que sairá do Ponto Limpo. Haverá depois um jantar coletivo, às 14:00 na Alameda, e às 17:00 umha nova palestra debate sobre experiências de luita na cadeia e resistência aos maus-tratos.

Na Casa Azul, entretanto, começará às 20:00 umha sessom sobre os centros de menores, como focos de perpetuaçom de exclusom e pobreza.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.