1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

DomitilaGaliza - Diário Liberdade - Acusadas Preferentes é o nome do projeto de GZVideos que recolhe os testemunhos de três mulheres afetadas polo fraude das preferentes que enfrentam agora elevadas multas por delitos supostamente cometidos quando "defendiam o que era seu".


Maria Elvira Vinhas, de 78 anos, recebeu na sua casa umha multa de 600 euros por umha série de delitos supostamente perpetrados numha concentraçom de preferentistas às portas da Câmara Municipal de Tui durante a celebraçom dum pleno ao que nom lhes permitírom entrar. Encarnación Santos, de 72, foi multada por nom querer entregar à polícia os utensílios que estava a utilizar para fazer barulho num protesto ante a Câmara Municipal do Rosal. No mesmo lugar acontecérom as supostas alteraçons da ordem pública cometidas por Domitila Vicente, de 82 anos de idade e com dificuldades para caminhar, acusada de saltar as cercas do prédio e tentar aceder ao mesmo.

Domitila será julgada, junto com outras duas pessoas, esta terça-feira dia 7 de abril no Julgado do Contencioso-Administrativo de Ponte Vedra, onde a Plataforma do Baixo Minho convocou umha concentraçom solidária às 10h00.

De GZVideos afirmam que "há numerosos processos judiciais abertos contra ativistas, moitas delas pessoas de mais de 70 anos, por supostas infraçons administrativas que nunca cometérom" e cujo importe ascende a um total de 20.000 euros.

   

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.