1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

MendesGaliza - Ceivar - A repressom judicial contra as pessoas que em 8 de fevereiro de 2009 contestárom nas ruas umha mobilizaçom da associaçom ultra Galicia Bilingüe apoiada por organizaçons de extrema direita, continua.


Amanhá, justo 48 horas antes da saída dumha mobilizaçom nacional que reivindicará a hegemonia social da única Língua do País, um outro militante independentista galego se senta no banco dos acusados para enfrentar umha pena de 4 anos de prisom.O agora processado é o vizinho do Condado Santiago Mendes, que foi umha das 12 pessoas assinaladas no seu dia pola Polícia espanhola e processadas em relaçom com os fatos do 8F. Lembramos que este processo derivou em várias condenas de prisom e, embora está recorrido nestes momentos, os advogados nos desbotam a possibilidade de que se produza algum encarceramento de independentistas ligados àquela resposta nacional de 8F.

Concentraçom de apoio

Para amanhá está convocada umha concentraçom às 11:30 h. AM de apoio a Santiago Mendes perante os Julgados das Fontinhas em Compostela. O Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR apela mais umha vez à solidariedade com as pessoas que respondérom na rua em 2009 a minoria social que neste país serve de ariete contra qualquer política de promoçom da língua nacional e trabalha em favor da substituiçom definitiva do nosso idioma polo espanhol.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.