1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

comidasolidariaGaliza - CSPP - O Comité de Solidariedade cxs Presxs Políticxs quere informar da comida solidaria que terá lugar o Sábado 7 de Febreiro as 14:30 no bar Faluya, rúa Orzán 75.


"A loita pola liberdade de todxs os Presxs Políticxs, AMNISTIA, debe estar na primeira línea de loíta contra o Estado, sin conseguir este reconocemento a chamada democracia nunca será tal" -explican. Ademáis cada vez e maior o número de persoas que son condenadas a penas de cárcere pola súa ideoloxía.

A través da súa páxina o Comité informa periodicamente das activades e campañas que se levan a cabo para mostar o apoio e solidariedade axs presxs políticxs e agora animan a participar na comida solidaria que ao finalizar contará coa lectura de poemas realizados polos presxs, pase de video e coloquio entre todxs os asistentes.

Por último solicitan confirmar asistencia antes do Xoves 5 de Febreiro no Faluya ou no correo nonestamostodos@gmail.com.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.