1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

130115 quevGaliza - QVPC - Desde Que Voltem Para a Casa!, nestes momentos, só temos palavras de agradecemento... e forças e energias renovadas!!


Com este Crowdfunding, o sonho dumha Marcha às Cadeias mais grande e solidária que nunca é já umha realidade; também o é o trabalho de Dakidarría "Utopías Emerxentes", íntegramente em galego, e cujos benefícios económicos doará íntegramente a associaçons que trabalham polos direitos das pessoas detidas, presas ou represaliadas na Galiza.

Obrigadas polo esforço, pola implicaçom, polo vosso apoio, pola difusom dada ao projecto... sentímo-nos orgulhosas da solidariedade da nossa gente, e satisfeitas por un trabalho que, entre todas, conseguimos fazer bem!!

Queremos agradecer especialmente às 158 mecenas que tivo o nosso, vosso, projecto: sem a vossa colaboraçom, isto nom seria posível... OBRIGADAS! em breves contactaremos com cada um/ha de vós!!

Passo a passo, entre todas, cada dia mais perto do nosso objectivo:

2015: REMATAR COM A DISPERSOM. TRAZE-LAS PARA A CASA!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.