1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

marchapresosGaliza - QVPC - Que voltem para casa organiza umha campanha de micro finaciamento para costear a IX Marcha as Cadeas deste ano que é a sabado 17 de janeiro.


Esta marcha consiste em deslocar-se um número grande de pessoas até as distintas prisons onde estam as presas independentistas galegas em Espanha, e berrar-lhes e dar-lhes ánimos ao som dumha gaita.
Organiza-se todos os anos e este ano os custos da viagem está valorada em 3000 euros. Da plataforma encorajam "a colaborar com o que podas" e ainda "a levar um agasalho. É mui sigelo". Senom, explicam, "pode-se tam só re-enviar aos contatos pra criar rede".
 
Explicaçom do projeto
 
"Desde Que Voltem Para a Casa, este ano queremos que as presas independentistas galegasdispersadas a centos de quilómetros das súas familias e amizades, sintam o nosso apoio, o nosso calor, e a nossa solidariedade mais que nunca.
Queremos contagiar-vos das nossas forças e ganas de levar-lhes todo isto o próximo 17 de janeiro, que nos acompanhedes, que colaboredes, que vos comprometades nesta luita.
Umha das peças fundamentais deste projecto é, precisamente, fruito dadesinteressada implicaçom do grupo Dakidarría, que decidiu reeditar íntegramenteem galego o seu disco "Utopías Emerxentes", e doar o recaudado com a venda na súa totalidade a asociaçons que luitam polos direitos das pessoas detidas, presas e repressaliádas na Galiza.
Igualmente desinteressada é a implicaçom do jornal Sermos Galiza, do autor Séchu Sende , ou do Grupo Faísca Teatro: elas e eles já começarom a "cadeia"; tóca-nos a nós continua-la... * até cada um dos centros penitenciários onde se topam @s noss@s amig@s... até onde mantenhem dispersada a umha parte da nossa familia...*até que voltem para a casa!!
A que destinaremos as vossas aportaçons
Umha parte do que se consigamos com este crowdfunding (porque ímo-lo conseguir!!) está destinada aos gastos que conleva a reediçom do trabalho de Dakidarría. A outra parte imos emprega-la na organizaçom e no desenvolvemento da IX Marcha às Cadeias (como pagar os autocarros que trasladem às pessoas solidárias até os centros penitenciários onde mantenhem às nossas amigas e amigos ou familiares em régimem de dispersom)
Adicionalmente, se superamos o objectivo básico proposto, empregaremos o recaudado na posta em marcha das próximas campanhas de Que Voltem Para a Casa!, em desenhar novo material da asociaçom, proseguer com as ajudas para a viagem desinadas às pessoas solidárias que visitam às presas...
Sobre as recompensas
Entre as recompensas que proponhemos, podedes atopar, ademáis de diverso material de Que Voltem Para a Casa, o traballo de Dakidarría, "Utopías Emerxentes", reeditado em galego e asinado polo Grupo; umha suscipçom anual ao semanário Sermos Galiza; umha criaçom original, única e exclusiva de Séchu Sende, ou a representaçom da obra teatral "Morte Accidental dun Anarquista" a mans do grupo Faísca Teatro, que inclúe o desprazamento do grupo e mais velada com petiscos ao rematar a actuaçom.
Calendario previsto
Desde que finalice o projecto até que comecemos a enviar as recompensas nom passará mais dum mês."

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.