1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

271214 marchaGaliza - Diário Liberdade - Reproduzimos o texto da convocatória solidária e antirrepressiva convocada na sua ediçom número 15.


"As cadeias som mais umha mostra da descarada violência do Estado contra quem rompe as leis em que se baseia este sistema.

Encerrar, isolar, torturar, silenciar e estigmatizar quem se encontra seqüestrado nos centros penitenciários tenciona unicamente mostrar um exemplo de comportamento apegado à ordem dos ricos, onde questioná-lo ou transgredi-lo por necessidade é um crime imperdoável.

O castigo como método de reabilitaçom dentro dos cárceres é simplesmente vingança imposta por umha moral autoritária de submetimento.

Som muitas as pessoas  que ano após ano morrem em situaçom de privatizaçom de liberdade. Muitos mais os casos de tortura e maus tratos denunciados polas pessoas presas.

Solidariedade com as presas em luita.

Abaixo os muros das prisons!

Sábado 10 de janeiro, às 12 do meio-dia: todas a Teixeiro!

Saída da gasolineira próxima da cadeia de Teixeiro, N-634, km 63."


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.