1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

heitor kGaliza - Briga - Enviamos de BRIGA umha calorosa aperta revolucionária, com a firme conviçom de tratar-se dum compatriota que nunca representou um perigo para o seu Povo, mui ao contrário de quem o julga, quem o condena, e quem o criminaliza.


A falta de claridade e de provas contundentes tem caraterizado mais umha vez o julgamento contra um independentista que, estando em liberdade e sem supor nengum risco para a comunidade, será obrigado a ingressar 11 anos em prisom. O próprio voto particular dum magistrado do tribunal que o condena, explicando que se sobrevaloriza como cargo contra o acusado o "pato de chivatos" entre "arrependidos" e a procuradoria, assim o exemplifica. Neste caso, o voto discordante do tribunal solicita... absolviçom!

Mas a Audiência Nacional espanhola, que nom podemos nunca esquecer que se trata dum organismo alheio à estrutura ordinária da ordenaçom judicial espanhola, isto é, trata-se dum tribunal de excepçom, ressolveu que o vizinho de Vigo Heitor Naia deve ser encerrado a barbaridade de 11 anos.

Durante os próximos meses, o Heitor poderá permanecer em liberdade ao ter previsto recorrer ante o Tribunal Supremo, tal e como informa CEIVAR. A este organismo antierpressivo, a amig@s, familiares e companheir@s do Heitor, e com certeza a ele próprio, enviamos de BRIGA umha calorosa aperta revolucionária, com a firme conviçom de tratar-se dum compatriota que nunca representou um perigo para o seu Povo, mui ao contrário de quem o julga, quem o condena, e quem o criminaliza.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.