1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

101114 DESPEJOSGaliza - NÓS-UP - ABANCA notificou a um casal da paróquia de Arnoso que será despejado do seu domicílio de nom pagar a hipoteca contraída com a entidade. O banco negou-se a conceder umha carência duns anos ou ao rebaixamento das quotas, polo que opta diretamente por deixar na rua a quem som vivem nela.


A crise do sistema capitalista e as normas da sua economia de mercado, som as geradoras e as responsáveis polos índices de desemprego de boa parte da populaçom galega, e que afetam também à vizinha e vizinho de Arnoso e que impossibilitam fazer frente ao pagamento da hipoteca. O direitos a um trabalho e a umha vivenda digna som papel molhado no capitalismo.

Por se fora pouco, tal e como afirma um dos afetados "Todo o que pagamos de mais, antes de que fora anulada a cláusula solo por umha sentência europeia, bastaria para cancelar a dívida que contraímos". A cláusula solo é junto com as preferentes mais um roubo desenhado pola ingenieria financieira da banca.

ABANCA é a entidade resultante da venda de Novagalicia Banco ao seu homólogo venezuelano BANESCO. Desde a fussom prévia de Caixavigo e Caixa Galicia forçada por Governo e Banco de Espanha dentro dum processo de re-estruturaçom em benefício da banca privada ao que destinarom até 100 mil milhons de euros, numerosos altos cárregos tenhem saído pola sua porta com os petos a rebentar. Estas duas caixas forom as principais estafadoras na Galiza por meio das preferentes.

Agora ABANCA, que a diferência das caixas nom conta já com participaçom pública na sua direçom, é umha entidade 100% privada à procura do máximo benefício. Capitalismo puro e duro à livre vontade dos novos proprietários e para o seu enriquecimento.

De NÓS-Unidade Popular manifestamos já pessoalmente a nossa solidariedade e apoio às novas vítimas da voracidade da banda capitalista. Chamamos às e aos clientes da entidade bancária a reclamar a paralizaçom de qualquer despejo sob amenaza de abandonar a entidade de executar algúm.

Apelamos também a estar alerta para apoiar a esta afetada e afetado em todo o que poidam necessitar para evitar a violaçom do seu direito a umha vivenda digna.

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular do Condado

Ponte Areias, 10 de novembro de 201


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.