1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

061114 detidosGaliza - Diário Liberdade - Dous jovens independentistas galegas fôrom detidos nesta quarta-feira na capital galega, em relaçom ao protesto de dúzias de jovens contra a presença do presidente da Junta na Universidade no passado dia 23 de outubro.


A criminalizaçom do protesto social confirma-se como estratégia do poder político. Atemorizar os setores nom domesticados através de detençons e multas arbitrárias está a se converter numha constante.

Há duas semanas, o presidente da Junta da Galiza e o seu conselheiro da Educaçom fôrom apupados por dúzias de estudantes quando tentavam participar num ato na Universidade de Compostela. Ambos abandonárom a Faculdade onde tencionavam intervir fazendo propaganda do seu labor institucional, entre palavras de ordem como "Fora fascistas da Universidade!".

Hoje, quase 15 dias mais tarde, a polícia espanhola detivo ao longo do dia dous jovens estudantes acusados do já mais que habitual "atentado à autoridade", arbitrária acusaçom contra quem protesta na rua, ainda de maneira pacífica como este caso.

Um dos detidos, M. Atanes, é militante de Xeira, enquanto o segundo, Aarom Curbeira, é integrante Briga. Ambos independentistas ficárom detidos várias horas, até serem conduzidos perante um juiz nos tribunais das Fontinhas, em Compostela, ao longo da tarde. Um grupo de companheiros e companheiras concentrou-se em apoio aos detidos, que ficárom livres sob acusaçom do referido "atentado à autoridade" só no fim da tarde.

A solidariedade estendeu-se ao longo do dia nas redes sociais: Briga e Xeira recebêrom o apoio solidário doutros coletivos, como Agir, no qual também participa o próprio Aarom, assim como a Liga Estudantil Galega, Comités, Galiza Nova, Isca!, NÓS-UP, Ceivar, Causa Galiza, Assembleia Redondelá e GZ Contrainfo. A solidariedade chegou também doutros povos, através, por exemplo da SEPEC, principal entidade estudantil catalá.

Foto: Ceivar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.