1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

041114 vilGaliza - Ceivar - A causa que se mantinha aberta contra três militantes da Assembleia da Mocidade Independentista (AMI) pola criaçom dos vídeos "Vilingüismo" fôrom arquivadas definitivamente durante estes dias.


No ano 2008 a AMI lançou o audiovisual "Vilingüismo" no que denunciava à por entom incipiente, associaçom galegófoba Galicia Bilingüe. A raíz da difusom deste trabalho, Galicia Bilingüe apresentava umha denúncia na Comisaria de Vigo ao entender que o documentário incitava a agressons contra os membros da associaçom galegófoba.

O Julgado de Instruçom da cidade olívica tramitou o caso e inicialmente imputou a três militantes da AMI tomando-lhes declaraçom. Posteriormente e após várias diligéncias provatórias, o Julgado decidiu sobresser e arquivar a causa mas Galicia Bilingüe elevou o caso ante a Audiência Provincial de Ponte-Vedra.

Finalmente, a Seçom 5ª Audiência de Ponte-Vedra mediante o auto 2310/14 rechaçou o recurso de apelaçom feito por Galicia Bilingüe e da por sobreseido e fechado o caso.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.