1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

241014 jornaGaliza - Ceivar - Durante este fim de semana o Coletivo Chimarrão mais Xebra! Associaçom organizam em conjunto várias atividades agrupadas nas Jornadas anti-repressivas "Resistência e Luita".


 

Estas duas organizaçons, sempre solidárias no ámbito anti-repressivo e especialmente com as/os presas/os independentistas galegas/os, convocam para o dia 24 (sexta feira) no Centro Cívico Carança (FERROL) umha palestra na que se aportará a visom da repressom sindical, o ativismo de rua e os aspeitos jurídicos. Na mesma intervirá o membro do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR, Anjo Quiroga, que profundará sobre a Lei Mordaça. Ao dia seguinte, sábado dia 25, a atividade desloca-se até Burela onde haverá a partir das 21:00h umha ceia vegana e posteriormente um concerto.

Nas duas ocasions poderedes atopar à venda material do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR e desde cá animamos a todas/os as/os solidárias/os a acudir às jornadas nas que se combina a didáctica com o lazer.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.