1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartaz 20140924 webGaliza - Ceivar - Durante os últimos anos o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR vém desenvolvendo umha actividade intensa no que antige ao seu ámbito.


A experiência acumulada fai que cada vez podamos afinar mais nas nossas actuaçons tentando chegar a um cada vez maior número de sectores e de compromissos. As pessoas que componhemos CEIVAR oferecemos cada dia o nosso trabalho desinteressado com o objetivo de brindar a maior cobertura possível às/aos retaliadas/os por motivos políticos. Tratam-se de obrigas adquiridas voluntariamente com labouras vissíveis mas com outras muitas que se realizam desde o trabalho silencioso e constante.

Os tempos nos que vivimos som de mudanças contínuas: legais, de contexto, repressivas, de organizaçom, ect. Ainda assim, há cousas que permanecem e que incluso se agravam como é a repressom ejercida contra a militância independentista. Os numerosos juízos aos que assistimos durante estes meses, a maior encarceraçom de militantes galegas/os e a agudizada persecuçom contra as mobilizaçons políticas e sociais som só ums dos exemplos da criminalizaçom que se ejerce contra o nosso País e contra as pessoas mais conscientes.

A repressom avança a medida que também o fam as reivindicaçons no nosso Povo e por isso a tarefa do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR torna-se fulcral. A nossa determinaçom para continuar afrontando o aspeto mais amargo da militância está intacto mas desta volta precisamos das aportaçons solidárias de todas/os vós para fazer frente a várias sançons que ultrapassam os 6.000 euros.

Nom temos medo e tampouco nos botaremos atrás. As pedras do caminho supéram-se com o apoio coletivo e com solidariedade! Colabora!!

A solidariedade nom tem preço, a repressom sim!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.