1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

180914 julgamentoGaliza - NÓS-UP - NÓS-Unidade Popular, perante a sentença emitida hoje sobre o processo de 8-F, em que onze ativistas pola língua de filiaçom política diversa eram julgados a raíz dos protestos contra a manifestaçom supremacista espanhola convocada em Compotela por, entre outras, PP, Falange e UpyD junto a 'Galicia Bilingüe' em 2009, quer declarar:


- Que nos parabenizamos pola absolviçom de várias das pessoas processadas, devido à inconsistência das provas apresentadas polo Ministério Fiscal e pola acusaçom. Entre as pessoas absolvidas, encontra-se o militante de NÓS-UP e membro da nossa Direçom Nacional Abraám Alonso Pinheiro.

- Que, da mesma maneira, expressamos a nossa absoluta solidariedade com as pessoas condenadas por delitos como danos, desordens ou atentado. Nalgum caso, com penas de prisom. De novo, o aparelho repressivo espanhol joga com a repressom seletiva, desproporcionada e discriminatória.

- Que é necessário denunciar mais umha vez o papel colaboracionista e propagandista dos mídia corporativos, facilitando "provas gráficas" aos aparelhos repressivos para delatar quem, segundo eles e com claro critério político, devia ser objeto de puniçom.

- Que de novo incidimos na responsabilidade do grupo convocante da manifestaçom antigalego e da própria polícia em todos os incidentes que se seguírom; em todo o momento, os insultos e as provocaçons quigérom provocar a violência, complementando-se com a açom policial. Além de defensores do galego, outras pessoas também sofrêrom agressons de ultras e de polícias por passarem por ali.

- Que o texto da sentença carece de peso e exibe umha arbitrária simpatia pola parte acusadora, com o qual a imparcialidade do tribunal fica em questom.

Vamos aderir às iniciativas que houver em solidariedade com as pessoas condenadas e exigimos a sua absolviçom. Os verdadeiros agressores som as organizaçons que convocarom umha marcha do ódio contra a língua galega e contra quem a utiliza.

Defender a língua nom é delito!

Na Galiza, em galego!

Galiza, 17 de setembro de 2014


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.