1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (8 Votos)

250814 polGaliza - Diário Liberdade - A violência policial voltou a ser a resposta institucional aos protestos de diferentes setores da esquerda social e política galega, convocados pola CIG contra a presença de Merkel e Rajoi em Compostela.


A convocatória levou a que o governo espanhol mudasse a programaçom prevista, tentando evitar que a concentraçom convocada pudesse "interferir" no desenvolvimento das atividades dos dirigentes da direita espanhola e alemá.

Assim, enquanto Angela Merkel louvava a obediência do PP espanhola na conduçom da crise capitalista no interior das fronteiras espanholas, centenas de pessoas concentravam-se para protestar contra as políticas de "austeridade", os cortes e agressons a serviços públicos que os diversos governos venhem protagonizando na Galiza.

Um grande número de elementos policiais fortemente armados tentou intimidar as participantes nos protestos, mas nom o conseguiu.

A polícia nom demorou a dar mostras do talante dos seus chefes espanhóis, carregando contra quem protestava nas ruas da zona velha de Compostela. Antes disso, barrou a passagem num perímetro alargado em torno da catedral e dos lugares de visita prevista pola chanceler alemá, principalmente a praça do Obradoiro. A tentativa de invisibilizar os protestos fracassou e no momento de escrevemos estas linhas os diferentes meios, inclusive da burguesia, já estám a noticiar que os galegos e as galegas nom acolhêrom em silêncio dous dos responsáveis institucionais máximos do empobrecimento do nosso país.

"Queremos trabalhar, e nom emigrar", "Trabalho digno na nossa terra" e outras palavras de ordem eram coreadas polas pessoas concentradas, que tentárom exercer o seu direito de livre circulaçom polas ruas da capital galega. Foi aí que os fardados espanhóis optárom por agredir as e os manifestantes, tal e como pode ser visto no vídeo a seguir, disponibilizado polo canal de YouTube Jac Speed:


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.