1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

210714 policiasGaliza - EsCULcA - A polícial local de Compostela proibiu às persoas que o passado 8 de julho participavam num acto em protesto pola que consideram antidemocrática formaçom do novo governo municipal circularem por umha ampla zona da praza, onde sim podian transitar outras persoas. R.N., detido de forma violenta, assegura que alguns agentes nom ian devidamente identificados.


"En meia praza do Obradoiro estava proibida a circulaçom" para as persoas que se manifestavan contra a designaçom de Agustín Hernández como novo regedor de Compostela e dumha equipa de governo copada por persoas nom eleitas para o cargo. "Para os turistas nom", explica R.N., um dos detidos pola polícia local. R.N. é taxativo à hora de descrever o que aconteceu essa manhá na capital galega. "Foi umha desproporcionada ocupaçom policial, umha limitaçom á livre circulaçom das persoas e umha discriminaçom", pois eran @s agentes que decidiam quem podia ou nom circular.

Segundo o relato de R.N., um agente "à paisana", que o agarrou e deitou no chao berrando-lhe: "Ya está bien de numeritos. Detenido" deu-lhe umha lavazada na cara umha vez quando já estava imobilizado, "despois afastou-se", conclui. Alguns dos agentes uniformados, afirma R.N., incumpriam a obrigaçom de exibir em lugar visível o número de identificaçom persoal.

Despois de prestar de declaraçom na esquadra da polícia os dous detidos (R.N. e M.D.) forom postos em liberdade. Dentro duns dias serám chamados a declarar perante o juiz. A polícia atribui-lhes um delito de "desobediência" e "resistência à autoridade".

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.