1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartazpolvada2015bonGaliza - Diário Liberdade - O único que se celebra em Lugo a 12 de outubro é o Sam Froilám. Nem Lugo nem a Galiza festejam genocídios ou imperialismos.


A ementa da sétima Polvada contra a Hispanidade terá como ementa polvo à feira, pam, vinho, sobremesa, café e chopinhos, a um preço de 12 euros. Organizada polo Centro Social luguês Mádia Leva!, é preciso reservar até dia 9 de outubro. Será na Rua Serra de Ancares 18, onde se encontra o dito Centro Social.

A polvada decorre no dia em que Madrid e o decadente império (pequeno) que gere celebram o início do genocídio na América Central e do Sul, e tem umha evidente focagem de contestaçom a essa selvagem e colonialista 'comemoraçom', que na Galiza continuamos a padecer no século XXI graças à secular opressom espanhola.

Nom é a única atividade que o Mádia Leva! desenvolve no ámbito das festas mais populares da cidade: já no sábado 3 de outubro houvo umha feira popular de produtos usados, umha foliada e jantar para celebrar, aliás, os oito anos de atividade do local luguês.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.