1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Cartaz Galiza Combatente 01Galiza - Causa Galiza - Causa Galiza dedica a celebraçom do Dia da Galiza Combatente 2015 ao recordatório e posta em valor das experiências políticas e organizativas do independentismo galego na década de 80, que iluminárom já daquela umha via de desenvolvimento para o nosso projeto nacional alternativa à enquadrada na gestom da administraçom colonial e a procura dum inviável encaixe da Galiza no regime e o Estado espanhóis.


Hoje, num contexto de confusom e oportunismo político, perspetivas de reajuste do regime espanhol e atualizaçom da contradiçom estratégica entre reforma do regime colonial ou rutura, Causa Galiza acha útil e necessário por em comum as divergências políticas e ideológicas e as práticas que contribuírom a dar luz ao independentismo contemporáneo, assim como pescudar coletivamente na atualidade das mesmas e a sua projeçom para o futuro da nossa luita.

A campanha consistirá na celebraçom de palestras informativas e de debate nas localidades, propaganda para a socializaçom da jornada e umhaconcentraçom convocada às 12:00 h. de 11 de outubro na Praça da Vila de Vigo, atualmente rebaptizada polo unionismo espanhol como Plaza de la Constitución. Causa Galiza anima a militáncia independentista a contatar com as assembleias comarcais e participar na dinamizaçom da iniciativa em toda a naçom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.