1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

indepGaliza - Diário Liberdade - Lançada por umha conta informativa da esquerda independentista galega, propom fazer fotos mostrando um cartaz com a legenda "independência" e as bandeiras galega e catalá.


O impacto da campanha de fotos solidárias com a Catalunha cresce a par e passo com a campanha eleitoral, tanto em número como em extensom territorial.

Facebook e Twitter som os espaços em que cada vez mais galegos e galegas mostram graficamente o seu apoio à independência, um gesto simples que parte da descarga do cartaz da campanha (disponível aqui), sem siglas nem identificaçons partidistas concretas, mas aberto à participaçom de todo o tipo de coletivos, além de pessoas. Umha proposta que parte de Galiza em Rede, umha conta que informa em ambas redes sociais de iniciativas da esquerda independentista galega.

O hastag #GZcomCAT espalha-se

De facto, nas fotos já publicadas há sobretodo ativistas de base em centros sociais, grupos de amigos e amigas, equipas desportivas e movimentos sociais diversos. Corunha, Vigo, Compostela, Ferrol, Ponte Vedra, Lugo, a Guarda, Vilalva, Burela, Cee, Cedeira, Pontedeume, Moanha... dia a dia estende-se umha iniciativa simples e visualmente efetiva, que apoia em simultáneo as independências da Catalunha e da Galiza.

O próprio movimento independentista catalám está a ajudar a espalhar a mensagem, com cada vez mais retuits e curtidas provenientes dos Països Cataláns, agradecendo a iniciativa solidária galega, que conta com o hastag #GZcomCAT.

Tanto na página da iniciativa no Facebook como no seu Twitter garantem que as adesons continuarám a chegar ao longo da campanha catalá e até o dia 27 de setembro, em que decorrem as votaçons em que o Principat da Catalunya irá decidir o seu futuro como povo.

Na Galiza, cada vez mais pessoas o tenhem claro: o futuro é a independência.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.