1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

indepGaliza - Diário Liberdade - 'Galiza em Rede', espaço informativo da esquerda independentista galega, lançou hoje umha proposta aberta para a visibilizaçom do apoio galego à independência catalá, coincidindo com o início da campanha eleitoral do 27s.


A iniciativa apresentou-se nas contas de 'Galiza em Rede' no Facebook e no Twitter, com o título "Proposta aberta: Vamos apoioar a independência catalá (e galega)".

Tendo em conta o caráter especial das eleiçons "autonómicas" convocadas para o 27 de setembro no Principat da Catalunya, pois nelas se joga o apoio à independência reclamada pola maioria do atual Parlament, a sociedade catalá acha-se num fervilhar de atividade pró-independentista com que contornar as ameaças e proibiçons espanholas.

A proposta galega difundida hoje tenciona dar apoio solidário à massiva movimentaçom social catalá pró-independência e para isso disponibiliza um cartaz de campanha que deve ser exibido em fotografias que, a continuaçom, serám publicadas nas redes sociais.

Sem siglas e com renúncia expressa a qualquer protagonismo, de 'Galiza em Rede' proponhem simplesmente que "pessoas, coletivos e organizaçons" difundam a imagem do apoio galego à independência catalá (e galega). Daí que o cartaz proposto inclua simplesmente as bandeiras da Galiza e dos Països Cataláns, junto à palavra "independência" escrita nas duas línguas (galego e catalám). Só isso.

Um último pedido está presente na explicaçom da campanha: "Espalhai a iniciativa nos vossos círculos de amizade e militáncia para que a Galiza inteira se posicione a favor da liberdade nacional catalá (E GALEGA)", concluindo com um simples: "Concordas? Avante!"

proposta


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.