1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores manu 2015 07 1100176peqGaliza - Diário Liberdade - Briga incide no "maior sucesso de assistência" e considera que existem condiçons para maior convergência de forças.


Foto do Diário Liberdade

Briga emitiu ontem (28/07) um comunicado em que se parabeniza "do êxito da convocatória" do passado dia 24 de julho, na que foi a terceira manifestaçom unitária juvenil pola independência às vésperas do Dia da Pátria. Briga incide no "maior sucesso de assistência por enquanto" e apela a procurar umha maior "convergência" em ocasions para além do Dia da Pátria, ao considerar que existem condiçons para tal.

As mobilizaçons deste 24J registárom um aumento da adesom, tanto no caso da Cadeia Humana organizada por Ceivar como no da manifestaçom juvenil unitária a respeito da qual Briga lança o seu comunicado, que reproduzimos integramente a seguir:

"Polo terceiro ano consecutivo BRIGA impulsionou e participou da manifestaçom unitária da véspera do Dia da Pátria. A marcha foi convocada junto com AGIR, Comités, LEG, Galiza Nova, Isca!, Xeira e Terra. E alcançou o seu terceiro ano com o maior sucesso de assistência por enquanto. Durante as semanas prévias, dúzias de jovens trabalhamos em várias comarcas do País para chamar a participar da marcha, sob a legenda de “VENCEREMOS NÓS”.

De BRIGA parabenizamo-nos do êxito da convocatória, ao tempo que apelamos a começar a explorar fórmulas de convergência quotidiana, entre a juventude da esquerda nacional, que superem o 24 de julho como excepçom a um ano de relativo autismo e ensimesmamento de todas as organizaçons.

Nom pretendemos acelerar nada. Só formular que, se se dam as condiçons para importantes mobilizaçons amplas e sostidas ao longo de três anos, também o pode haver para mais convocatórias e trabalho conjunto que mostrem à juventude expetativas de superaçom do confuso panorama de exagerado fracionalismo político."


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.