1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

entrevistadaviderodGaliza - Siareir@s Galeg@s - No passado mês de dezembro, desde Siareiras Galegas emitírom um comunicado no qual explicavam os motivos polos quais neste natal nom tivérom lugar as jornadas a prol das seleçons nacionais da Galiza e o tradicional jogo de futebol da seleçom galega que o coletivo vinha organizando desde 2009.


Foto do Diário Liberdade - Entrevista do Diário Liberdade a Siareir@s Galeg@s em finais de 2012.

Um dos motivos polos quais nom foi possível a sua realizaçom foi a fraqueza do coletivo. É por isso que consideram necessária a" implicaçom de novas forças para continuar a apoiar o desporto galego e reivindicar o nosso direito como naçom a ter seleçons propias".

Assim, desde Siareiras Galegas convocam umha assembleia aberta que terá lugar o próximo 24 de janeiro às 17h no Centro Social da Gentalha do Pichel em Compostela.

Animam todas as pessoas interessadas a assistirem e achegarem novas ideias e ilusons que permitam o futuro do coletivo, e lembram a importância do compromisso individual para acadar a vontade popular e conseguir ver as nossas seleçons competindo de maneira oficial junto com outras seleçons do mundo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.