1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

071114  catGaliza - Diário Liberdade - A esquerda independentista estará representada por dous membros da direçom de NÓS-UP, enquanto o BNG e Anova mandam também delegaçons.


Convidada pola esquerda independentista catalá, NÓS-Unidade Popular informou nas redes sociais da sua presença no dia 9 na Catalunha, para se pôr às ordens do movimento independentista catalám e colaborar para o êxito da jornada, apesar da antidemocrática proibiçom espanhola. Dous membros da sua Direçom Nacional, Carlos Morais e Iago Moreno, integram a delegaçom independentista galega, convidada polas CUP.

Por seu turno, o BNG e Anova, organizaçons políticas nacionalistas, anunciárom também o envio de representantes das respetivas direçons para participar na jornada de consulta sobre o futuro da Catalunha. A primeira delas foi convidada por ERC e polas CUP, segundo informa no seu site. Ana Miranda, Camilo Nogueira e André Abal formarám a sua delegaçom. Quanto à Anova, essa organizaçom informa também no seu site do convite remetido polas CUP, ao qual respondem enviando os seus dirigentes Antón Sánchez e Xiana López.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.