1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

071014 CARTAZGZCOMBATENTE2014Galiza - Nós-UP - O patriota galego Afonso Daniel Rodrigues Castelao centrará a XIV ediçom do Dia da Galiza Combatente, instaurada por NÓS-Unidade Popular em 2001.


 

A escolha dumha das mais destacadas figuras do soberanismo galego nom é por um casual. Esta homenagem quer servir para destacar as arestas inassumíveis por Espanha do patriota galego e reivindicar o princípio irrenuncíavel da “auto-organizaçom nacional”.

 Rianjo acolhe atividades

O ato central terá lugar na vila natal de Castelao, concretamente no Passeio da Ribeira.

Sob a legenda “Castelao: Confiando na força do nosso povo”, NÓS-UP realizará um comício sábado 11 de outubro às 13hs.

Intervirám o historiador Uxío-Breogán Diéguez Cequiel, Eva Cortinhas, porta-voz nacional da organizaçom juvenil BRIGA e a porta-voz nacional de NÓS-UP Rebeca Bravo.

A iniciativa contará com umha oferta floral e a intervençom musical de Xosé Constenla. Posteriormente terá lugar um jantar de confraternizaçom num restaurante próximo.

Caderno Biográfico de Castelao

Nos próximos dias sairá do prelo um caderno com a biografia de Castelao que será distribuido a 1€. Também nos próximos dias estará disponível em formato digital.

Homenagem a Lola Castro

No cemitério da paróquia de Meirás, em Valdovinho, também terá lugar no dia 10 de Outubro às 20h00 umha oferta floral para lembrar à militante do Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive (EGPGC) Lola Castro Lamas “Mariana”, quem acompanhada por José Vilar Regueiro “Marcos”, falecia na madrugada de 11 de outubro de 1991, ao fazer-lhes explosom acidentalmente um artefacto destinado a combater os interesses do narcotráfico na Galiza.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.