1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

011014 indGaliza - NÓS-UP - Como já era aguardado, o Tribunal Constitucional espanhol (TC) admitiu a trámite os dous recursos apresentados polo Governo do PP que procuram paralisar a consulta independentista prevista para 9 de novembro.


Desta maneira, o decreto de convocatória do referendo e a Lei catalá que o abriga ficam suspensas, forçando o decrépito Estado espanhol as vias legais que a sua antidemocrática legislaçom prevê e o máximo tribunal político ao seu serviço.

O autoritarismo e a intransigência, principais traços definitorios da essência do Estado espanhol, terám que ser enfrentados mais umha vez com decisom e firmeza polo povo catalám.

Nestes tempos de esperança será fulcral a reivindicaçom, combatividade e luita nas ruas das camadas populares e a classe trabalhadora catalá no seu conjunto para dar umha resposta contundente perante o desafio histórico que tenhem em frente.

O caduco Estado espanhol e o seu regime apodrecido e em processo de descomposiçom sabe que com esta manobra, no melhor dos casos, nom fai mais que ganhar tempo.

Tem-se demonstrado que o processo independentista no Principat cresce com cada atentado e agressom que se produz contra a sua liberdade e soberania. O imperialismo espanhol e as forças que lhe dam cobertura caminham face à sua derrota na Catalunha, pois a repressom e a coerçom nom poderám frear as ánsias de liberdade da maioria consciente de um povo.

É neste cenário que NÓS-Unidade Popular participará nas numerosas mobilizaçons previstas para esta terça-feira por toda a Galiza. A nossa organizaçom e a nossa pátria enviarám umha fraternal mostra de apoio e solidariedade com o irmao povo catalám perante esta agressom.

Visca Catalunya lliure!

Direçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

Galiza, 30 de setembro de 2014


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.