O Estado Espanhol e o seu aparelho negam-se a reconhecer a vontade do povo catalám. Negam um dos direitos mais básicos, o direito de decidir dum povo, o direito de que o povo catalam decida por si mesmo, em definitiva, o direito de autodeterminaçom que nom é outra cousa que o seu direito à independência.
Esta vontade leva vários anos expressando-se de jeito massivo nas ruas, como se puído ver o passado 11 de setembro, onde dous milhons de pessoas participárom da histórica "V" que atravessou a cidade de Barcelona.
Sabemos perfeitamente que Espanha nom vai permitir que o seu projeto nacional seja dividido dumha forma fácil e cômoda, somos conscientes de que a única resposta possível é a desobediência da legalidade atual que permita exercer o seu legitimo direito como povo.
E é por isso, que desde a Galiza, as organizaçons estudantis AGIR, Comités e Liga Estudantil Galega damos e daremos todo o nosso apoio internacionalista ao movimento independentista catalám e em concreto a todas as açons de resposta que se estám preparando e convocando desde a auto-organizaçom do estudantado, sabendo que umha vitória do povo catalám representaria umha vitória para as naçons oprimidas do Estado Espanhol.
Visca la Terra!
Viva Galiza Ceive!