1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

290914 estudantesGaliza - AGIR - As organizaçons estudantis da esquerda nacionalista e independentista galega queremos manifestar o nosso apoio e a nossa solidariedade a Catalunya e ao estudantado catalám perante a decissom do Tribunal Constitucional de derrubar a Lei de Consultas e a convocatória do referendum de autodeterminaçom para o 9 de novembro, aprovadas por ampla maioria no Parlament da Catalunya.


 

O Estado Espanhol e o seu aparelho negam-se a reconhecer a vontade do povo catalám. Negam um dos direitos mais básicos, o direito de decidir dum povo, o direito de que o povo catalam decida por si mesmo, em definitiva, o direito de autodeterminaçom que nom é outra cousa que o seu direito à independência.

Esta vontade leva vários anos expressando-se de jeito massivo nas ruas, como se puído ver o passado 11 de setembro, onde dous milhons de pessoas participárom da histórica "V" que atravessou a cidade de Barcelona.

Sabemos perfeitamente que Espanha nom vai permitir que o seu projeto nacional seja dividido dumha forma fácil e cômoda, somos conscientes de que a única resposta possível é a desobediência da legalidade atual que permita exercer o seu legitimo direito como povo.

E é por isso, que desde a Galiza, as organizaçons estudantis AGIR, Comités e Liga Estudantil Galega damos e daremos todo o nosso apoio internacionalista ao movimento independentista catalám e em concreto a todas as açons de resposta que se estám preparando e convocando desde a auto-organizaçom do estudantado, sabendo que umha vitória do povo catalám representaria umha vitória para as naçons oprimidas do Estado Espanhol.

Visca la Terra!

Viva Galiza Ceive!

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.