1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

100914 ptedeumeGaliza - AC Amig@s da Cultura - Amig@s da Cultura quer fazer público o seu rejeitamento ao passo da Vuelta a España pola nossa cidade na etapa que terá lugar o dia 11 de setembro e, em geral, ao passo dessa prova desportiva polo nosso país entre os dias 10 e 14.


Desde há uns anos a empresa organizadora dessa prova desportiva, Unipublic, encontrou um filom na Galiza do que está a tirar umha boa talhada. Administraçons públicas de todas as cores sempre dispostas a pagar para que algumha etapinha passe por aqui, seica para fomentar o turismo, quer dizer, os interesses económicos dalguns empresários que pretendem fazer passar por interesses gerais.

Nom há tanto interesse à hora de acabar com a precariedade laboral e a sobreexploraçom que padecem as e os trabalhadores do setor da hotelaria, nem com as negativas consequências sociais, económicas, ambientais e urbanísticas do turismo imposto como a única alternativa económica para as Rias Baixas.

No contexto atual consideramos que as administraçons nom podem seguir a entregar, ano após ano, uns recursos públicos que som muito mais necessários para o mantenimento dos serviços públicos ou para outras questons que sim som de interesse geral, como o desporto de base, por citar um exemplo.

Ademais, como todo o que rodeia o desporto oficial no Estado espanhol, a Vuelta a España também tem o objetivo político de ajudar a impor esse invento denominado naçom espanhola, enteléquia bastante precária (e por isso, necessitada de legitimaçom) e baseada na negaçom da realidade nacional da Galiza. Neste sentido, é triste que fosse precisamente o governo municipal de Ponte Vedra o que iniciasse no seu momento esta moda de trazer pola nossa cidade umha prova desportiva que cumpre um papel político tam evidente.

Foto: Bandeiras galegas hoje em Pontedeume @jcabalar


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.