1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

050914 sgGaliza - Siareir@s Galeg@s - Este ano volta às nossas estradas e vilas umha nova ediçom de "La Vuelta". Gostemos ou nom, vai ser assím, e este evento é algo mais que um acontecemento desportivo. Isto nom o dizemos nós, som palavras do Director Geral de "La Vuelta".


 Portanto, tentaram que presenciemos umha folclorizaçom da nossa naçom, rebaixada à condiçom de regiom fornecedora de mariscos, "galleguinh@s simpátic@s" e peregrin@s.

Ante isto, desde Siareir@s Galeg@s, e continuando coa visibilizaçom da nossa realidade nacional, e luitando pola oficialidade das nossa Selecçons Nacionais, e polo direito de competir das nossas e nossos desportistas baixo a nossa bandeira, animamos a todas as pessoas a sair às ruas e estradas com bandeiras e símbolos patrióticos, deixando bem claro que Galiza segue em pé, defendendo o nosso, e reclamando em particular a necessidade dum projecto ciclista galego. Pois mentras se dispensam moreias de dinheiro em traer a "Vuelta" a Galiza, organizando etapas iniciais e finais, participando Concelhos, Deputaçons e Junta, negam-se a apoiar umha equipa ciclista galega, amosando como prefirem traer um evento espanholista ao nosso país e nom levar Galiza e @s noss@s desportistas polo mundo adiante.

Finalizando, chamamos a todas e todos a sair à rua orgulhos@s do nosso.

Mostremos-lhes bem claro as nossas cores!!

GALIZA NAÇOM OFICIALIDADE!
DADE "LA VUELTA", GALIZA NOM É ESPANHA!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.