1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

100814 lumeGaliza - AMI - Passou mais um dia da Matria. Umha efeméride que como todas passa como o que é, um dia de convívio, encontros, debate, luita e lezer. O independentismo galego estivo mais umha vez na rua amossando com orgulho a nossa bandeira.


E como já vem sendo habitual nos últimos anos, nom ha 25 de Julho, sem 24 de Julho. A mocidade amossando generosidade e trabalho duro saímos a rua unidas por segundo ano consecutivo. Valoramos muito positivamente a consolidaçom da manifestaçom unitária e o grande número de moças que sairom a rua.

Assim a todo queremos resalatar umha imagem vivida nas ruas de Compostela nessas datas, que achamos muito simbólica. Ao longo da manhá da véspera do dia da Matria, operários protegiam com tablons de madeira as vidrieiras e caixeiros do Banco Sabadell. Os anos de combate da mocidade conseguem amossar a data como um dia de vissibilizaçom do conflito nacional e anti-capitalista. O facto de que centos de policias armados e à paisana adicaram o dia a seguer militantes independentistas, que bancos protegeram as suas surcusais, o nerviosismo e provocaçons por parte da policia entre outras imagens som boa mostra de que o combate e a luita direta durante esse dia e noite atemoriza ao poder e fai visibel umha situaçom de conflito.

Polo tanto, ainda que achamos que é um éxito ter conseguindo entre todas as organizaçons juvenis umha mobilizaçom tam numerosa, queremos amossar a nossa preocupaçom com respeito à reduçom do discurso prático na luita da previa ao dia da Matria durante a manifestaçom. Ainda sendo certo que a mocidade independentista estivo na rua durante a noite, com grande seguimento policial. Porque gostamos de ver sucursais bancarias fechando as suas portas por medo à raiva dum povo que luita, e queremos seguir vendo essa imagem.

Alem de esto, AMI estivo pesente na manhá do 24 com umha performance de denuncia da situaçom laboral da mocidade. Querendo seguir com a performance veu-se-nos enriba o tempo e tivemos que marchar para o C.S.O Eskarnio e maldizer, onde às 14:00hh começamos o jantar que rematamos com a projecom do nosso vídeo-comunicado para este dia da Matria, com a mesma, a gente já se estava juntando na porta para a realizaçom do lip-dub pola independência, depois participamos da já habitual cadeia humana organizada polo organismo popular anti-repressivo Ceivar, a solidariedade galega é imparavel!

A seguir e rematando com os atos do dia, decorreu por Compostela a manifestaçom conjunta da mocidade galega pola independência, e vendo o êxito nom será a última.

VIVA GALIZA CEIVE, FEMINISTA E SOCIALISTA!

VIVA O 24 E 25 DE JULHO!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.