1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

100814 reboirasGaliza - Diário Liberdade - Como cada ano, a Uniom do Povo Galego e NÓS-Unidade Popular comemoram em Ferrol a queda em combate de José Ramom Reboiras Noia.


Também o Movimento Galego ao Socialismo (MGS) lembrará o jovem combatente pola independência e o socialismo, mas nesse caso no cemitério onde repousam os seus restos, em Imo, concelho de Dodro.

Dirigente na altura da frente armada da UPG, Moncho Reboiras foi morto em 1975 por disparos da polícia franquista na atual rua da Terra de Ferrol, lugar onde cada 12 de agosto o seu partido e a esquerda independentista lembram a sua figura.

No caso da UPG, os atos de comemoraçom do 39 aniversário começam às 19 horas com umha concentraçom na praça de Armas de Ferrol, que depois se encaminhará à porta de acesso ao prédio onde morreu Reboiras. Dali, as pessoas participantes irám para a praça do Cantom de Molins, onde terá lugar um ato político com participaçom de Andrea Martins, da UMG, Iván Ribas, porta-voz municipal do BNG em Ferrol, e Néstor Rego, secretário-geral da UPG e membro da Executiva Nacional do BNG.

Por sua vez, a Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos fará também a sua homenagem anual da Moncho Reboiras na rua da Terra, numha concentraçom marcada para as 20 horas. O ato consistirá com umha oferta floral seguida das intervençons políticas de Eva Cortinhas, da Mesa Nacional de BRIGA, e de Maurício Castro, da Direçom Nacional de NÓS-UP.

O MGS convocou a sua concentraçom no cemitério de Imo no mesmo dia 12 às 13 horas, com intervençons de Noa Presas, de Isca!; Xesus Chaves, do coletivo Memória Histórica do 36; Bieito Pérez, responsável local do BNG em Dodro; e Anxo Noceda, secretário comarcal da CIG-Compostela.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.