Após o remate da segunda manifestaçom nacional da mocidade independentista e nacionalista galega, o aparcadoiro da faculdade de engenharia química acolhia desde as 23h um concerto que se prolongaria até já bem entrada a madrugada.
E seria a Raiba a quem lhe tocasse a sempre complicada tarefa de dar começo à jornada, mas com o seu caraterístico tom enérgico e intenso, conseguírom ir carregando as pilhas ao público enquanto se ia achegando cada vez mais gente.
Já às 12h começaria Liska! com o seu particular ská procedente de Vigo que mantivo durante mais de umha hora a centos de jovens dançando e cantando as cançons cheias de rebeldia que contém o seu disco "Sonhos de raiva".
Ao remate da sua atuaçom, tocaria-lhe a quenda a Betagarri que fijo que durante quase duas horas, toda a gente assistente se entregasse aos ritmos do conhecido grupo de ská basco.
Quando Betagarri se despediu, a projeçom dum breve vídeo no que várias jovens manifestavam as suas razons para se rebelar daria começo ao ato político durante o qual 6 militantes da organizaçom subírom ao cenário portando "piruletas" com a simbologia definitória de BRIGA, enquanto umha companheira da Mesa Nacional dava leitura ao manifesto da X Jornada de Rebeliom Juveni; nom sem antes agradecer a assistência à jornada de organizaçons doutros povos do Estado como Regüelta e Yesca assim como juventude procedente de Euskal Herria e dos Països Cataláns que também nos acompanhou e mostrou a sua solidariedade internacionalista essa noite.
Ao remate da leitura do manifesto e entre berros de Independência, duas bengalas acendiam-se entre o público dirigindo a mirada de tod@s el@s para três encarapuzad@s que dariam queima à bandeira espanhola, dando assim por finalizado o ato político.
Para fechar a jornada, as amigas e amigos de Atzembla oferecerom-nos mais umha hora de esmorga com o seu ská valenciano que nos deixou a todas e a todos com ainda mais gana de festa.
A todos os grupos, agradecemos imenso a sua participaçom desta X Jornada de Rebeliom Juvenil e como nom, também a todas as pessoas que nos acompanhastes nesta noite tam importante para o projeto independentista, socialista e feminista que BRIGA leva quase 10 anos mantendo.
VIVA A JORNADA DE REBELIOM JUVENIL!
Fotos. Rute André.