1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

010714 farc-ep-cubaGaliza - NÓS-UP - Polo seu interesse informativo reproduzimos a saudaçom que das Montanhas da Colômbia faziam chegar as e os combatentes das FARC-EP neste Dia da Pátria.


 

Foto: Encontro internacionalista em Havana. Iván Márquez (Colômbia), Narciso Isa Conde (República Dominicana), Carlos Casanueva (Chile) e Carlos Morais (Galiza)

Companheiros e companheiras de NÓS-Unidade Popular:

As Forças Armadas Revolucionárias da Colômbia-Exército do Povo (FARC-EP), saudam mui emotivamente 83 aniversário da proclamaçom da República Galega, e unimo-nos a celebraçom do Dia da Pátria Galega.

Saudamos a todo o povo galego, e aderimos à luita pola soberania e a independência da Galiza, desejando-lhe muitos êxitos nas suas justas luitas emancipadoras.

Nós achamo-nos mais umha vez luitando por conseguir a paz, por dizer-lhe à classe dirigente que 50 anos de guerra o único que tem deixado é desolaçom e morte e os bolsos cheios das multinacionais, terratenentes, industriais e comerciantes ligados à violência.

Temos toda a vontade de conquistar a paz, mas nom depende de nós. Com esta tentativa já vam cinco nas quais a guerrilha tem feito todo o possível por chegar a um acordo mas nom assim a classe governante que en cada tentativa tem sabotado a paz que tanto quer o povo colombiano.

Somos solidários com as causas que defendem os povos que luitam contra os seus carrascos.

Companheiros e companheiras de NÓS-Unidade Popular, recebam o abraço solidário de todos os guerrilheiros e guerrilheiras colombianas e do povo que luita pola sua definitiva independência.

Comissom Internacional das FARC-EP.

23 de julho de 2014

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.