1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

capa aegGaliza - Diário Liberdade - A Associaçom de Estudos Galegos, de recente criaçom, acabou de lançar hoje mesmo o seu sítio na rede, com materiais para a formaçom no padrom reintegracionista galego.


Se bem a AEG advertiu na sua conta de Twitter que se trata de umha versom inicial, o novo site da entidade já contém alguns materiais estimáveis, nalguns casos inéditos online.

É o caso de duas obras elaboradas pola Comissom Lingüística da AGAL na primeira metade da década de 80, o Estudo Crítico das Normas ILG-RAG (1983) e o Prontuário Ortográfico Galego (1985). Ambas som obras descatalogadas nas respetivas ediçons impressas, que som agora oferecidas em ediçom digital pola primeira vez e de maneira gratuita graças ao trabalho da AEG.

Porém, o site da nova entidade reintegracionista tem outros materiais recomendáveis, nomeadamente a 2ª ediçom do Vocabulário Galego do Futebol, que também pode ser visualizado e descarregado gratuitamente. Na sua nova ediçom, este trabalho de divulgaçom lexical incorpora o vocabulário fundamental de futebol gaélico, atendendo à difusom que esse desporto está a ter no nosso país nos últimos anos.

Mais um livro completo disponível para download de graça é o Manual Galego de Língua e Estilo, na sua ediçom digital de 2010, da autoria de Beatriz Bieites, Maurício Castro e Eduardo Maragoto.

A nova página da AEG incorpora também umha secçom de Opiniom que conta já com vários textos, se bem avança que se encontra em fase inicial e irá crescendo progressivamente.

 O site da Associaçom de Estudos Galegos pode ser visitada aqui.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.