1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

12508804 835845543191676 3256142481528503197 nGaliza - AEG - As pessoas abaixo-assinadas, integrantes do seu grupo promotor, querem por este meio comunicar a convocatória de um ato público de apresentaçom na Igreja de Sam Domingos de Bonaval, em Compostela, neste sábado, dia 16 de janeiro, às 12 horas do meio-dia.


O motivo deste ato é apresentar publicamente o início do processo pré-assemblear para a fundaçom de umha nova entidade nacional, de caráter cívico-cultural, que terá como objetivo fundamental estabelecer e regular, atraveś do seu órgao académico, o padrom lingüístico galego, com critério reintegracionista, perspetiva nacional e em pé de igualdade com os restantes países de língua galego-portuguesa.

Além de trabalhar na padronizaçom da nossa língua a nível académico, científico e social, a Associaçom de Estudos Galegos (AEG) atenderá a outros aspetos do processo normalizador dos usos sociais do galego, com umha aposta clara na plena soberania nacional e lingüística do nosso povo.

Além da estritamente lingüística, outras áreas do conhecimento poderám igualmente contar com comissons de trabalho específico, sempre ao serviço da construçom nacional da Galiza numha perspetiva lingüístico-cultural, entendida num sentido amplo e nom partidarista.

"As pessoas que iniciamos este caminho julgamos importante, num momento de crise como o que a Galiza atravessa, a construçom de ferramentas que, como a que agora lançamos, tenham vocaçom aberta e de serviço do nosso povo".

"Nascemos igualmente com a melhor disposiçom para o trabalho colaborativo com todo o tipo de entidade vocacionada para o serviço ao nosso país; principalmente as cada vez mais numerosas que, a nível local, setorial e nacional, coincidem connosco na orientaçom inequivocamente reintegracionista".

É por todo isso que, para explicar com maior precisom o processo de organizaçom, a sua composiçom e o trabalho de utilidade social que a nossa entidade vai realizar a partir deste momento, esperam "contar com a vossa presença este sábado" no ato que organizam na capital do nosso país.

O grupo promotor da Associaçom de Estudos Galegos

Compostela, Galiza, 13 de janeiro de 2016

Afonso Mendes Souto. Corunha

Alba Marinha Souto. Compostela

Álvaro Garrido Rodrigues. Ourense

Beatriz Bieites. Compostela

Carlos Garrido Rodrigues. Vigo

Dores Valcárcel Guitiám. Corunha

Eva Cortinhas Ferreira. Marinha

Gonçalo Gonçales. Munique, Alemanha

Helena Sabel. Compostela

Jacobe Pintor. Lugo

Jesus Miguel Conde. Vigo

Joám Lopes Facal. Costa da Morte

Joám Luís Ferreiro Caramês. Ferrol

Jorge Rodrigues Gomes. Vigo

José A. Corral Iglésias. Corunha

José António Souto Cabo. Compostela

José Cadaveira. Compostela

Luzia Jurjo. Compostela

Maca Igrejas. Compostela

Marcos Lopes. Compostela

Maria Vila Verde. Lugo

Maurício Castro Lopes. Ferrol

Paulo Painceiras. Compostela

Paulo Valério Árias. Corunha

Pim Patinho Penya. Ferrol

Raquel Paz Lopes. Narom


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.